Heeft u een vraag,
bel ons op 06-13960829

Spreekuur alleen op afspraak
06-13960829

U kunt ons e-mailen:
secretariaat@mevm.nl

Wat zijn prestatieafspraken?

Corporaties doen elk jaar voor 1 juli een bod, via een activiteitenoverzicht, om een bijdrage te kunnen leveren aan de woonvisie van de gemeente. De gemeente en de huurdersorganisatie bespreken samen met de corporatie(s) of dit bod samen met eventuele andere biedingen van betrokken corporaties voldoende zijn of aangevuld moeten worden. In december wordt dit resultaat vastgelegd in prestatieafspraken voor het volgende jaar. Deze worden bevestigd door middel van een ondertekening door alle partijen. Als één partij weigert deze prestatieafspraken te ondertekenen omdat zij vinden dat de gemaakte afspraken onvoldoende tegemoetkomen aan de woonvisie van de gemeente wordt de minister hiervan in kennis gesteld en worden de partijen ter verantwoording geroepen.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Wachttijden lopen op

De woningmarkt zit redelijk op slot. Dat betekent dat verhuizen een stuk moeilijker is. Om een beeld te krijgen hoe lang woningzoekenden moeten wachten op

Lees verder »

Huuraanpassing 2023

Ieder jaar op 1 juli worden de huurprijzen aangepast door Actium. Bij aanvang van dit traject  wordt huurdersorganisatie MEVM door Actium gevraagd een advies uit

Lees verder »