Heeft u een vraag,
bel ons op 06-13960829

Spreekuur alleen op afspraak
06-13960829

U kunt ons e-mailen:
secretariaat@mevm.nl

Wat zijn prestatieafspraken?

Corporaties doen elk jaar voor 1 juli een bod, via een activiteitenoverzicht, om een bijdrage te kunnen leveren aan de woonvisie van de gemeente. De gemeente en de huurdersorganisatie bespreken samen met de corporatie(s) of dit bod samen met eventuele andere biedingen van betrokken corporaties voldoende zijn of aangevuld moeten worden. In december wordt dit resultaat vastgelegd in prestatieafspraken voor het volgende jaar. Deze worden bevestigd door middel van een ondertekening door alle partijen. Als één partij weigert deze prestatieafspraken te ondertekenen omdat zij vinden dat de gemaakte afspraken onvoldoende tegemoetkomen aan de woonvisie van de gemeente wordt de minister hiervan in kennis gesteld en worden de partijen ter verantwoording geroepen.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Uitkomsten stellingen april 2024

Begin april hebben we de mening van de klankbordgroep gevraagd over het realiseren en toewijzen van flexwoningen door middel van een drietal korte stellingen. Er is gevraagd wat belangrijker is: de kwaliteit of kwantiteit (hoeveelheid) van woningen. Daarnaast voor wie flexwoningen gerealiseerd moeten worden en welke groep als eerste in aanmerking moet komen.

Lees verder »
Ga naar de inhoud