Heeft u een vraag,
bel of app ons: 06-13960829 
maandag t/m donderdag

MEVM behartigt de belangen van alle (nieuwe) huurders van Actium

U kunt ons e-mailen:
secretariaat@mevm.nl

Uitkomsten stellingen oktober 2025

Begin oktober legden wij voor de vierde- en laatste keer dit jaar een aantal stellingen voor aan de Klankbordgroep. Binnen het thema communicatie hebben we eerder dit jaar de onderwerpen openingstijden balie, openingstijden telefonie en online contactmogelijkheden van Actium tegen de leden van de klankbordgroep aangehouden. Daarbij lag de nadruk op de bereikbaarheid. De laatste stellingen in deze reeks gaan over het klantcontact dat de huurder heeft met medewerkers van Actium.

MEVM was benieuwd hoe de huurder dit contact ervaart aan de balie, telefonisch en via de onlinemogelijkheden die Actium aanbiedt.

De uitkomsten van de stellingen ziet u hieronder:

Samenvatting 

Van de 72 respondenten heeft 63% geen ervaring met het contact met Actium medewerkers aan de balie. Slechts 2 van de overige huurders geeft aan niet tevreden te zijn, de rest is tevreden.
Over het telefonische contact is 72% van de respondenten tevreden. 13% is hierover niet tevreden.

Van de deelnemende huurders is 58% tevreden over het online contact met medewerkers van Actium. Het meest tevreden zijn de respondenten over het telefonisch contact. De andere keuzemogelijkheden hierbij waren balie, WhatsApp, contactformulier op website, Mijn Actium, Messenger en niet van toepassing.

Conclusie

Van de respondenten die gebruik maken van één of meerdere contactmogelijkheden (balie, telefoon, online) met Actium is het overgrote deel tevreden over het contact. Het meest tevreden zijn zij over het telefonische contact. Bij de 27% die aangeeft minder tevreden te zijn over één van de mogelijkheden wordt ook het telefonische contact het vaakst genoemd.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Uitkomsten stellingen oktober 2025

Begin oktober legden wij voor de vierde- en laatste keer dit jaar een aantal stellingen voor aan de Klankbordgroep. Nadat we in eerdere rondes dit jaar vroegen naar de bereikbaarheid van Actium gingen de stellingen in deze reeks over het klantcontact dat de huurder heeft met medewerkers van Actium. MEVM was benieuwd hoe de huurder dit contact ervaart aan de balie, telefonisch en via de online mogelijkheden die Actium aanbiedt.

Lees verder »

Kom op voor je rechten, Join het Jongerenpanel!

MEVM wil meer opkomen voor jongeren en hebben daarvoor de hulp nodig van huurders van Actium en woningzoekenden in de leeftijd van 18 tot 30 jaar. Wij vragen hen om hun stem te laten horen via het MEVM Jongerenpanel. Op 28 november starten we met een pilot.

Lees verder »

Maak je keuze met de juiste kieswijzer

Op woensdag 29 oktober mogen we stemmen voor de landelijke verkiezingen. Voor huurders en woningzoekenden is volkshuisvesting een belangrijk thema. Met verschillende kieswijzers, zoals StemWijzer, KiesKompas, Jongerenkieswijzer en WoonKieskompas en Check Je Stem, ontdek je welke partij bij jou past. Zo zie je niet alleen wat partijen beloven, maar ook wat ze doen.

Lees verder »

Download de Thuiskompas-app!

Goed nieuws voor alle woningzoekenden in Drenthe! Thuiskompas is nu ook beschikbaar als app op je telefoon of tablet. Of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Met de Thuiskompas-app kan je altijd en gemakkelijk op een woning reageren. De Thuiskompas app is gratis en gemakkelijk te downloaden in de App Store of Google Play.

Lees verder »