Heeft u een vraag,
bel ons op 06-13 96 08 29

Spreekuur, op afspraak of
donderdags 10:30 – 12:30

U kunt ons e-mailen:
secretariaat@mevm.nl

Kennisbank-artikel

Wat zijn prestatieafspraken?

Corporaties doen elk jaar voor 1 juli een bod, via een activiteitenoverzicht, om een bijdrage te kunnen leveren aan de woonvisie van de gemeente. De gemeente en de huurdersorganisatie bespreken samen met de corporatie(s) of dit bod samen met eventuele andere biedingen van betrokken corporaties voldoende zijn of aangevuld moeten worden. In december wordt dit resultaat vastgelegd in prestatieafspraken voor het volgende jaar. Deze worden bevestigd door middel van een ondertekening door alle partijen. Als één partij weigert deze prestatieafspraken te ondertekenen omdat zij vinden dat de gemaakte afspraken onvoldoende tegemoetkomen aan de woonvisie van de gemeente wordt de minister hiervan in kennis gesteld en worden de partijen ter verantwoording geroepen.

Hoe vond u bovenstaand Kennisbank-artikel?

Aboneer u op onze Nieuwsbrief

Maandelijks ontvangt u het laatste nieuws voor huurders van Actium in uw mailbox. En met één klik kunt u het abonnement stoppen.
GRATIS